czwartek, 7 lipca 2016

Impuls

Impuls.
Potrzebowałam jednego małego impulsu. Szukałam go przez ponad rok, codziennie zaglądając w ekran 10-letniego laptopa, 3-calowego “smartfona” z pękniętym wyświetlaczem i do książek, które czytałam kolejny raz.
Gdzieś w internecie wisiał mój blog, samotny i niewykorzystany, blokując innym tę genialną domenę, na której zarejestrowałam go pewnego deszczowego popołudnia.
Przez ten rok bardzo wiele się zmieniło. Dorobiłam się nowiutkiego laptopa, phtableta z 5,5-calowym wyświetlaczem i nowej półki na moje książki. Tylko jedno pozostało bez zmian.
Gdzieś w internecie nadal wisiał mój blog, samotny i niewykorzystany, ten, który założyłam pewnego deszczowego popołudnia.
Dlaczego więc w końcu postanowiłam coś tu napisać?
Bo znalazłam.
Impuls. A nawet dwa.
Więc oto jestem, cześć i czołem!


A czego szukasz tu Ty? Tego nie wiem. Mogę Ci jedynie powiedzieć, że zapewne również odnajdziesz tutaj swój impuls. Impuls do czytania.


Wchodzisz w to, kamracie? Pakuj się na pokład! Właśnie wypływamy w rejs po Morzu Liter… Ahoj, przygodo!
~ ~ ~


Jeżeli chcesz zobaczyć przedpremierowo czym był mój impuls, zapraszam na mojego Facebook'a, Instagram i Twitter! Na Facebooku czeka też na Was pewna akcja, koniecznie zaglądnijcie!


Zapraszam również do zakładki "O mnie" - tam możecie poznać bliżej moją skromną osobę :)

Kolejny post już w czwartek o 18.00!

Zapraszam do komentowania! 

11 komentarzy:

  1. Łał, świetnie się zaczyna. Po pierwszym poście stwierdzam, że masz niesamowity styl pisania, który zachęca do dalszego czytania. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty, a tymczasem zapraszam do mnie: mysli-papierowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie :D
    Obserwuję ;)
    Bardzo fajnie napisałaś pierwszy post.

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi bardzo interesująco, dlatego myślę, że zostanę tu, z tobą, w tym morzu liter. Czekam na więcej, bo bez względu co będziesz pisać, będzie to z pewnością napisane tym ciekawym, wciągającym stylem.
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji,

    Venus
    http://letters-to-venus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie piszesz, bardzo zachęcająco, będę tu częściej wpadała :)
    wiezienumyslu01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że wróciłaś.ja zrobiłam to samo jakiś czas temu i bardzo się cieszę. zakochałam się w blogowaniu od nowa ; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, właściwie, to ja nie wróciłam. To rzeczywiście pierwszy post na tym blogu, tyle, że do dodania go zabierałam się ponad rok... Mimo wszystko mam nadzieję, że obu nam pójdzie z tym blogowaniem jak najlepiej ;)

      Usuń
  6. Życzę ci powodzenia w blogowaniu! Bardzo fajnie piszesz ;)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiec witamy, ponownie bloga, który wybudził się ze snu zimowego
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. ciesze sie ze wrocilas :) widze ze masz smykalke do pisania :)
    obserwuje i licze na uczicwy rewanz ;)

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń